+48 790 793 877, +48 600 851 363 obozy@shocksport.pl

NAUKA PŁYWANIA - WARSZAWIANKA WODNY PARK

Naszym celem jest zaszczepienie aktywności fizycznej w wodzie, kształtowanie prawidłowych postaw prozdrowotnych oraz wpajanie zasad bezpieczeństwa w wodzie.

 

Nauczamy w 3 etapach

I ETAP NAUCZANIA PŁYWANIA

 

  1. Oswojenie z wodą—zanurzenie twarzy i głowy do wody.
  2. Opanowanie podstawowych czynności lokomocyjnych w wodzie.
  3. Gry i zabawy z przyborami – brodzenie w płytkiej wodzie, wzajemne ochlapywanie się, wyścigi.
  4. Opanowanie ćwiczeń oddechowych—wydmuchiwanie powietrza do wody, nasilonego wydechu na powierzchni i pod
  5. powierzchnią wody, bezdechu po głębokim wdechu, rytmicznego wdechu i wydechu, bezdechu po pełnym wydechu.
  6. Ćwiczenia wypornościowe—meduza, korek.
  7. Zeskoki na nogi- z przysiadu , półprzysiadu i pozycji stojącej.
  8. Opanowanie poślizgów na piersiach i na grzbiecie—leżenie przy pomocy współ-ćwiczącego i samodzielnie, z odbicia od dna i ściany basenu.
  9. Wślizg do wody w pozycji strzałki—wydech powietrza do wody.
  10. Opanowanie pracy kończyn górnych i dolnych do pływania na grzbiecie i kraulem z przyborem i bez
II ETAP NAUCZANIA PŁYWANIA

 

  1. Nauczanie kraulowych ruchów nóg w położeniu na piersiach—ćwiczenia kraulowych ruchów nóg z przyborem.
  2. Próby nurkowania i znajdowania przedmiotów na dnie.
  3. Wydechy do wody w połączeniu z kraulowymi ruchami nóg z przyborem i bez. Próby przepłynięcia w położeniu na piersiach z kraulowymi ruchami nóg z deską i bez.
  4. Kraulowe ruchy nóg w położeniu na grzbiecie z przyborem i bez. Próby przepłynięcia w położeniu na grzbiecie samymi nogami, z deską i bez.
  5. Nauczanie kraulowych ruchów ramion w położeniu na piersiach—na przemian- stronne przenoszenie ramion do przodu w leżeniu na piersiach.
  6. Wślizg na głowę w pozycji strzałki z deska i bez z siadu, półprzysiadu.
  7. Skok na nogi do głębokiej wody z przyborem i bez.
  8. Grzbietowe ruchy ramion w położeniu na plecach—elementarne ruchy ramion z przyborem i bez.
  9. Pływanie elementarne w położeniu na piersiach—próby przepłynięcia dystansu.
  10. Pływanie elementarne w położeniu na grzbiecie—próby przepłynięcia dystansu.
  11. Gry i zabawy w wodzie z elementami nurkowania.
III ETAP NAUCZANIA PŁYWANIA

 

  1. Utrwalanie kraulowych ruchów nóg i ramion.
  2. Koordynacja oddychania z kraulowymi ruchami ramion i nóg w położeniu na piersiach i na grzbiecie.
  3. Pływanie kraulem na piersiach bez oddychania i z wdechem co kilka cykli ruchowych ramion.
  4. Koordynacja ruchów ramion i nóg w stylu grzbietowym.
  5. Skok startowy—skok przy pomocy współćwiczącego, z przysiadu.
  6. Pływanie kraulem na piersiach i na grzbiecie—przepływanie odcinków z wdechem w każdym cyklu ruchowym ramion.
  7. Doskonalenie pływania kraulem na piersiach i na grzbiecie.
  8. Nauczanie nawrotów.
  9. Nauka motylkowych ruchów nóg i ramion-koordynacja z oddechem.
  10. Nauka ruchów nóg i ramion do stylu klasycznego -koordynacja z oddechem
  11. Sprawdziany—zdobycie karty pływackiej dla najlepszych.

Kontakt z SHOCKSPORT

ul. Kroczewska 51
03-287 Warszawa

Telefon: 48 790 793 877 lub 48 600 851 363

Pływanie: 48 506 483 976 lub 48 509  656 501

e-mail: obozy@shocksport.pl

NIP 6271938678
REGON 016408438
KONTO BANKOWE MBANK
93114020040000360232543285

 

Formularz kontaktowy