W imieniu Zarządu i całego Teamu ShockSport chcielibyśmy podziękować za wczorajsze tak liczne spotkanie.
Mamy nadzieje, że odpowiedzieliśmy na większość Państwa pytań – zaś jeżeli jeszcze jakieś się pojawią – serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami.
W kilku słowach chcielibyśmy podsumować najważniejsze informacje omawiane w dniu wczorajszym:
1. Uzupełnienie i dostarczenie kart obozowych, druku umowy, druku o możliwości „zamieszczania zdjęć” do trenerów.
2. Wszyscy uczestnicy obozu mają wykupione NNW-PZU
3. Kieszonkowe w drobnych nominałach (podpisana koperta) oraz informacje o lekach przekazujemy w dniu wyjazdu do trenerów. (kieszonkowe dotyczy młodszych dzieci)
4. Sprzęt elektroniczny – ograniczamy do minimum, telefony komórkowe dzieci zabierają na własną odpowiedzialność.
KOŁOBRZEG
WYJAZD PKP = 24 czerwca o godzinie 09:55 Warszawa Centralna! Zbiórka przy kasach głównych o 9:00
https://shocksport.pl/wyjazd-do-kolobrzegu/
1. Konieczność zabrania przez dzieci legitymacji szkolnych!!!
2. Zakwaterowanie : pokoje 2,3,4 osobowe z oddzielnym węzłem sanitarnym
3. WYŻYWIENIE
3 posiłki dziennie
–śniadanie, kolacja w formie bufetu szwedzkiego
–obiad plus deser
4. W programie :
– Codzienne atrakcje na plaży, surwiwal, gry terenowe, zajęcia na basenie, sala gimnastyczna, zabawy integracyjne.
PASYM :
1. Wyjazd autokarami z toru Stegny godzina będzie zamieszczona na www i FP z odpowiednim wyprzedzeniem.
2. Każde dziecko zabiera ze sobą rower + obowiązkowo KASK
3. Zakwaterowanie w domkach letniskowych 5, 6, osobowych z łazienkami
4. WYŻYWIENIE
3 posiłki dziennie
–śniadanie, kolacja w formie bufetu szwedzkiego
–obiad plus deser
5. W programie: wycieczki rowerowe, zajęcia pływackie na krytym basenie oraz nad jeziorem (el. Duatlonu i akłathlonu) kajaki, rowery wodne. Zajecia na hali sportowej oraz na boiskach na terenie ośrodka. Dodatkowo dyskoteki, karaoke, ognisko z kiełbaskami, gry i konkursy.
* W celu usprawnienia wyjazdu prosimy o skręcenie kierownicy w rowerze.
* Możliwość odbycia kursu młodszego ratownika WOPR (przy minimalnej liczbie 15 uczestników)
* Mile widziane akcesoria dodatkowe do roweru (bidon, linka do roweru, ew. drobne części zamienne)
* Mile widziana pianka do pływania.
Wszystkie informacje będą przekazywane na stronie internetowej oraz na FP na FB.
Lista rzeczy potrzebnych na obozach Shocksport:
https://shocksport.pl/lista-rzeczy-potrzebnych-na-obozach-s…/
W razie państwa pytań zapraszamy do kontaktu:
Adres mailowy: obozy@shocksport.pl